Receptcake

Csúnya, de finom karamellás keksz

2015. április 28. 20:28 - eszti_peszti

Már több hete a konyhában csücsül és figyel egy darabka házi karamell, de valahogy mindig arrébb raktam, hogy most nem. Aztán valamelyik nap megfogtam és szomorúan érzékeltem, hogy kezd kiszáradni, pedig be volt fóliázva. Na, több se kellett, ilyen finomságot veszni nem hagyunk! Valami egyszerű, gyors sütit szerettem volna, így jött a cookie. (A sütit a Sütidoboz blog receptje alapján készítettem)

 

11182189_1585687561703733_1344880198585749262_n.jpg

Hozzávalók:

  • 250 g liszt
  • 1 tojás
  • 8-9 dkg méz
  • 10 dkg margarin/vaj
  • 1 csipet só
  • 1 tk. szódabikarbóna
  • 1/2 vaníliarúd kikapargatott magjai 
  • 12-15 dkg karamella apróra vágva

1. A karamellán kívül mindent összekeverünk, én a vajat megolvasztva raktam bele, kicsit megvártam, hogy kihűljön, hogy ne főzze meg a tojást.

2. Ha összeállt beledobáljuk a karamellát is.

3. Kibélelünk egy tepsit sütőpapírral, a sütőt előmelegítjük 165 fokra.

3. Kis gombócokat formázunk és egymástól 3-4 cm távolságra pakoljuk, majd nedves kézzel lelapogatjuk őket.

4. Szép aranybarnára sütjük, kb. 15 perc alatt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://receptcake.blog.hu/api/trackback/id/tr557407138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása