Receptcake

Házi gofri

2015. február 17. 21:06 - eszti_peszti

Ezzel a bejegyzéssel már régóta tartozok, mert még a nutella világnapján megígértem, hogy felteszem, aztán a nagy édesség mámorban elfelejtődött. Hát most itt van. Imádom a gofrit, azt is, amit a boltban lehet kapni és Heves, az én kis szülővárosomban gyártják ( ajánlom mindenki figyelmébe!:), azt is, amit régen a Balatonnál ettem minden nyáron (azt hiszem ott kezdődött a szerelem), és azt is, amit én csinálok itthon, amióta kaptam a barátomtól egy gofri sütőt. Magában is ehetjük, de pudinggal, lekvárral, tejszínhabbal, nutellával, bevállalósabbak baconnel, csirkeszárnnyal is kipróbálhatják, mindenhez szuper, nem hiába szeretem én annyira.
img_0107.JPG

Hozzávalók:

  • 25 dkg liszt
  • 20 dkg vaj
  • 15 dkg (por)cukor, de barna cukorral is jó
  • 4 tojás
  • 2 dl tej
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 1 citrom
  • fél csomag sütőpor
  • csipet só
  • gofri sütő

1. Keverjük a liszthez a sütőport. A vajat olvasszuk fel, a tojásokat válasszuk szét. 

2. A tojás sárgáját, az olvasztott vajat,a cukrot keverjük a liszthez, majd öntsük hozzá a tejet i és reszeljük bele egy jól megmosott, vagy bio citrom héját.

3. A tojások fehérjét verjük kemény habbá és laza mozdulatokkal, hogy ne törjük össze , adjuk a tésztához.

4. Ezután már csak ki kell sütnünk és kész is. Ízlés szerint ízesíthetjük. 

 

Ne feledjétek, tudtok Facebookon és Instagramon is követni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://receptcake.blog.hu/api/trackback/id/tr157184381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása