Receptcake

Csokis csokis süti

2015. március 29. 22:39 - eszti_peszti

Valami nagyon csokisra vágytam, de keksz formájában. Tündérsüti blogján találtam a receptet, meg is beszéltem a barátommal, hogy akkor ez lesz a kiválasztott. Csokis linzertészta, csokis krémmel. Megsütöttem a kekszeket, bekevertem a tölteléket és elmentem otthonról egy kicsit... Na, ez nagy hiba volt! Mire hazaértem fél tepsinyi keksznek már csak a helye volt meg, mondván, hogy "én azt hittem, hogy már kész van!" Azóta már megegyeztünk, hogy amíg a süti a tepsin/tepsiben van addig nincs kész!:)
img_0158_monut_fileminimizer.JPG

Hozzávalók:

  • 130 g liszt (nálam 100 g sima 30 g teljes kiőrlésű)
  • 100 g vaj
  • 50 g (por)cukor
  • 20 g kakaópor
  • 1 csipet fahéj
  • fél vanília rúd kikapargatott belseje/ vaníliás cukor
  • 50 g étcsoki
  • 80 g vaj

 

1. A száraz hozzávalókat a vajjal összemorzsoljuk, majd összegyúrjuk és minimum egy órára hűtőbe tesszük.

2. A pihenés után 3-4 mm vastagra nyújtjuk, kiszaggatjuk és sütőpapírral bélelt tepsibe rakjuk.

3. Előmelegített 180 fokos sütőben 7-10 percig sütjük.

4. Közben elkészítjük a krémet: mikróban megolvasztjuk a csokit és a vajat.

5. Kicsit hagyjuk hűlni, majd robotgéppel felhabosítjuk.

6. Megvárjuk, míg kihűlnek a kekszek, majd habzsákba töltjük a krémet és pöttyözünk párat az egyik kekszre, majd összeragasztjuk egy másikkal. 

Én legközelebb egy kis naranccsal még feturbózom, az a csokinak mindig jót tesz.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://receptcake.blog.hu/api/trackback/id/tr897318260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása