Receptcake

Juhúú!

2015. január 02. 17:29 - eszti_peszti

Egy nap csúszással, eredetileg 1.-re terveztem, elindult a kis blogom. Nem vagyok profi cukrász, vagy szakács, bár egy kis részben cukrász vér csörgedezik az ereimben. Már kiskoromban is szerettem kotyvasztani, mindenfélét, amit találtam a kertben beledobáltam egy tálkába, felöntöttem vízzel és "megfőztem". Büszkén vittem Anyukámnak vagy Apukámnak, hogy: "Nézd, főztem!", ők meg persze nagy lelkesedéssel megették. Aztán, amikor nagyobb lettem írogattam a recepteket, amiket a Tv-ben láttam,aztán megmutogattam Nagymamámnak, hiszen én még akkor nem tudtam megcsinálni. Ma már megtudom és imádom is megvalósítani a recepteket, amiket a neten, szakácskönyvekben olvasok. Ezeket a próbálkozásokat fogom megosztani Veletek, minden hibával, odaégetéssel, csúnyán sikerült sütivel együtt.

Remélem olyan örömmel fogjátok olvasni a Receptcaket, mint amilyen örömmel én sütök, fözök és mostantól írni fogok! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://receptcake.blog.hu/api/trackback/id/tr1007033947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása